شرکت صادرات سرامیک کف پردیس طرح نوشا با مقاومت بالا

امروزه برای طراحی کفپوش داخل خانه از مواد مختلفی استفاده می کنند. سرامیک یکی از متنوع ترین و بهترین انواع آن ها می باشد که به دلیل شکل و ظاهر بسیار زیبایی که دارد افراد زیادی در منازل خود از این نوع کفپوش استفاده می کنند. سرامیک از مواد غیر آلی و غیر فلزی در دماهای بسیار زیاد تشکیل شده اند که بسیار سخت می باشند. این نمونه ها یکی از قدیمی ترین انواع کفپوش می باشند که پیشینه ی طولانی دارند. به همین دلیل شرکت های زیادی در سراسر کشور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی اقدام به تولید انواع سرامیک در اندازه ها و طرح های مختلف کرده اند. این محصولات به دلیل کیفیت بالایی که دارند به یکی از نمونه‌های صادراتی کشور نیز تبدیل شده اند. صادرات سرامیک کف پردیس طرح نوشا از طریق نمایندگی های آن ها در کشور های دیگر انجام می شود. 

شرکت صادرات سرامیک کف پردیس طرح نوشا با مقاومت بالا

نمایندگی سرامیک کف پردیس مشهد

نمایندگی سرامیک کف پردیس مشهد

سرامیک دارای انواع مختلفی هستند که از نظر کیفیت، طرح، رنگ و… با یکدیگر متفاوت اند. این محصولات هم از نظر کاربرد و هم از نظر ساختار فیزیکی به طبقه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می‌کنیم:

  1. سرامیک های سنتی که همان سرامیک های سیلیکانی می باشند.
  2. مدرن یا مهندسی
  3. اکسیدی یا غیر اکسیدی که از پر کاربرد ترین انواع سرامیک می باشند.
  4. سرامیک های مدرن مونولیتیک
  5. مدرن کامپوزیتی

شرکت پردیس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی انواع سرامیک کف در کشور فعالیت می کند که انواع این محصولات را در کیفیت ها و طرح های متنوع تولید و روانه بازار می کنند. این شرکت نمایندگی های زیادی در سراسر کشور از جمله مشهد دارند که انواع نمونه های خود را در بسته بندی ها و قیمت های متفاوت به فروش می رسانند. این مراکز اصلی ترین مرکز پخش و فروش سرامیک ها در سطح شهر می باشند.

قیمت سرامیک پردیس به عوامل زیادی از جمله مواد به کار رفته در تولید آن ها، ابعاد، نوع، طرح، رنگ و … بستگی دارد که هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند. نمایندگی این شرکت در تمامی شهر های کشور وجود دارد که برای کسب اطلاعات لازم می توانید به این مراکز مراجعه کنید.

صادرات سرامیک کف طرح نوشا به کشور های همجوار

سرامیک دارای کاربرد و خواص بسیار زیادی هستند که به همین دلیل از آن ها در مناطق مختلف استفاده می کنند. در زیر به چند مورد از خواص آن ها اشاره می کنیم:

  • دیر گدازی بالا
  • سختی زیاد
  • مقاومت به خوردگی بالا
  • استخدام فشاری زیاد

سرامیک های تولیدی داخل ایران از کیفیت های بسیار خوبی برخوردار هستند به همین دلیل از کشور های همجوار نیز دارای مشتریان زیادی اند. صادرات سرامیک کف طرح نوشا به دیگر کشور ها از طریق نمایندگی های آن ها صورت می گیرد که این محصولات را در بسته بندی های مختلف قرار داده و از طریق راه های متفاوت به دیگر کشور ها صادر می کنند.

قیمت روز سرامیک کف درجه یک پردیس

قیمت روز سرامیک کف درجه یک پردیسسرامیک از خاک رس تشکیل می شوند که بهتر از کاشی چینی است زیرا میزان ناخالصی کمتر و مقاومت بیشتری نسبت به آن ها دارد. استفاده از سرامیک دارای مزیت های زیادی می باشند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. سازگار با محیط زیست
  2. کاملا بهداشتی 
  3. ضد حساسیت
  4. ضد آب
  5. دارای درخشش و جلوه بسیار زیبا

پردیس به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور می باشد که از مواد مختلف برای تولید این محصولات استفاده می کنند. قیمت سرامیک کف درجه یک با توجه به کیفیت آن ها و همچنین اندازه ای که دارند متفاوت است که برای اطلاع و آگاهی از آن ها می توانید به نمایندگی های مربوطه در سراسر کشور مراجعه نمایید.

نمایندگی کاشی پردیس در هر شهر بهترین مرکز برای مشاهده و خرید انواع این محصولات می باشد که می توانید با مراجعه به آن ها هم از قیمت آن ها مطلع شوید و هم آن ها را با شرایط مختلف تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما