صادرات مستقیم سرامیک کف پردیس طرح کانی

صادرات سرامیک کف پردیس طرح کانی در ایران باعث شده تا میزان تولید این محصول در کشور تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. صادرات این کالا به دیگر کشور ها به صورت مستقیم انجام می شود. ارسال این محصول به دیگر کشور ها از طریق مهم ترین بنادر تجاری کشور صورت می گیرد. سرامیک های پردیس یکی از بهترین انواع سرامیک در کشور است که دارای طرح های زیبایی می باشد. طرح های این محصولات به گونه ای است که دست مشتریان گرامی برای انتخاب کاملا باز است.

صادرات مستقیم سرامیک کف پردیس طرح کانی

اجزاء تشکیل دهنده سرامیک کف طرح کانی

اجزاء تشکیل دهنده سرامیک کف طرح کانیسرامیک یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی است که از آن برای مکان های مختلف ساختمان استفاده می شود. این محصول کاربردی انواع و مدل های مختلفی دارد و هر یک از این مدل ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. سرامیک طرح کانی یکی از کاربردی ترین انواع این  محصول است که اغلب از آن برای کف ساختمان ها استفاده می شود. دلیل استفاده از این کالا برای کف ساختمان ها مقاومت فیزیکی بالای این محصول است.

پیشینه تولید سرامیک در ایران به سال های بسیار دور بر می گردد. این محصول ریشه در سفال گری دارد و از مواد مختلفی برای ساخت آن استفاده می گردد. از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده سرامیک های کف طرح کانی می توان به خاک رس اشاره کرد. خاک رس ماده اصلی و اولیه برای تهیه سرامیک می باشد و باعث پخت هر چه بهتر این کالا در کوره خواهد شد. وجود خاک رس در این محصول باعث شده تا انواع سرامیک در رنگ  های مختلفی تولید گردد. از اجزای دیگر این محصول می توان به ماسه و فلدسپات اشاره کرد. وجود این دو محصول در سرامیک نیز باعث استحکام هر چه بهتر این کالا خواهد شد.

مزایای استفاده از سرامیک کف پردیس در راه پله ها

سرامیک کف پردیس یکی از بهترین و زیبا ترین انواع سرامیک است که از آن برای کف ساختمان ها و راه پله ها استفاده می شود. این محصول طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد و می تواند جلوه بسیار زیبایی را به منزل شما ببخشد. استفاده از این کالا برای راه پله ها و کف ساختمان ها مزیت های گوناگونی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • سرامیک های کف پردیس قدرت بالایی در جذب رطوبت دارد و این ویژگی باعث شده تا از آن برای کف ساختمان ها استفاده شود. قدرت بالای جذب آب این محصول باعث شده تا طول عمر آن تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.
  • این نوع سرامیک دارای استحکام و قدرت فیزیکی بسیار زیاد است و این خصوصیت این کالا باعث شده تا در برابر ضربه و شکستگی مقاومت زیادی از خود نشان دهد.
  • سرامیک های استفاده شده در راه پله ها دارای سطحی صاف هستند و مانع از سر خوردن افراد در هنگام راه رفتن خواهند شد. سرامیک کف طرح کانی پردیس با داشتن این ویژگی باعث شده تا میزان فروش این محصول در بازار های داخلی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

مقایسه ظاهری سرامیک و کاشی

مقایسه ظاهری سرامیک و کاشی سرامیک و کاشی هر دو از مهم ترین محصولات ساختمانی هستند که اغلب در درون ساختمان ها استفاده می شوند. این دو کالا از لحاظ ساختاری و شیوه تولید بسیار شبیه به هم هستند. ماده اولیه و اصلی برای تولید سرامیک و کاشی، خاک رس است. با وجود شباهت هایی که میان این دو کالا وجود دارد، اما از لحاظ ظاهری تفاوت هایی نیز با هم دارند. در مقایسه ظاهری این دو  کالا می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • لعاب روی کاشی بسیار نازک تر از سرامیک می باشد و این عامل باعث شده تا کاشی در مقایسه با سرامیک شفاف تر به نظر برسد.
  • میزان قطر سرامیک بسیار بیشتر از کاشی است و مهم ترین دلیل آن نیز موارد استفاده مختلف این دو کالا در مکان های مختلف منزل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما