لیست قیمت خرید سرامیک کف پردیس طرح کانی

لیست قیمت سرامیک کف پردیس طرح کانی با توجه به نوسانات نرخ ارز در بازار متغیر می باشد. سرامیک ها امروزه نه نتها در فضا های مانند: کف سرویس بهداشتی، حمام بکار برده می شوند بلکه به عنوان یک کفپوش در فضای آشپز خانه و راهرو ها و حتی سالن های پذیرایی و نشیمن ها نیز استفاده می شوند.لیست قیمت خرید سرامیک کف پردیس طرح کانی

رنگ بندی های متنوع سرامیک کف پردیس

رنگ بندی های متنوع سرامیک کف پردیسامروزه طراحان دکوراسیون از سرامیک کف به عنوان یک کفپوش بسیار زیبا که دارای طرح و نقش های متنوع می باشد در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می نمایند. برای انتخاب سرامیک کف باید به مولفه های گوناگونی مانند: نوع مکانی که می خواهیم سرامیک برای آن انتخاب کنیم، میزان رطوبت محیط، دمای محیط، رنگ های بکار رفته در محیط، میزان نور محیط و … توجه داشت. اما بیشتر افراد هنگام خرید فقط به طرح و رنگ سرامیک توجه می نمایند. 

به عنوان مثال هنگام انتخاب سرامیک کف برای حمام باید به این نکته توجه داشت که هر نوع سرامیکی مناسب کف حمام نیست و باید سرامیکی را انتخاب نماید که دارای ضریب اصطکاک بالا باشد و در اثر استفاده از مواد شوینده و آب لیز نشود و ایمنی شما و خانواده تان را به خطر نیندازد از دیگر پارامتر های که هنگام انتخاب این محصول باید توجه نماید عبارتند از:

  • درجه میزان جذب رطوبت آب
    سرامیک های که جذب آب بالایی دارند، مناسب کف حمام نمی باشند.
  • تنوع رنگ بندی سرامیک کف
    سرامیک های کف حمام دارای رنگ بندی بسیار زیادی هستند اما توصیه می شود برای سرامیک کف حمام از سرامیک رنگ روشن استفاده کنید.
  • ابعاد سرامیک
    هنگام انتخاب سرامیک حمام از سرامیک های با ابعاد کوچکتر استفاده نماید، چرا که از لیز خوردن جلوگیری می کند.
  • نوع
    سرامیک کف حمام بهتر از نوع سرامیک لعابدار باشد چرا که مستحکم تر و دارای مقاومت بالاتری می باشد.

مدرن ترین سرامیک ها از کجا تهیه کنیم؟

مدرن ترین سرامیک ها از کجا تهیه کنیم؟شرکت تولید کننده انواع کاشی و سرامیک پردیس  که از جمله بزرگ ترین شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک ایران می باشد توانسته است با بهره گیری بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید کاشی و سرامیک خود بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید نماید و تولیدات با کیفیت خود را علاوه بر تامین نیاز داخلی به خارج کشور نیز صادر نماید. 

از جمله خصوصیات بارز سرامیک کف پردیس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. درجه کیفیت بالا
    همانطور که می دانید هر چه درجه کیفیت کف سرامیک بالا تر باشد درنتیجه این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار است. درجه کیفیت سرامیک کف پردیس 1 می باشد در نتیجه می توان گفت قیمت سرامیک نسبت به سرامیک های درجه پایین تر گران تر است.
  2. PEI یا همان درجه ساییدگی
    درجه ساییدگی سرامیک کف پردیس بر روی تمامی بسته های سرامیک براق تولیدی خود با عبارت اختصاری aa درج شده است.
  3. میزان جذب رطوبت یا W.A
    سرامیک ها از نظر جذب آب به 4 دسته تقسیم می شوند و با توجه به این مقدار شما می توانید سرامیک مورد نیاز خود را که مناسب محیط های مرطوب می باشد انتخاب نماید. هر عددی که بر روی بسته بندی ها درج شده کم تر باشد در نتیجه قدرت جذب آب کمتری دارد و مناسب محیط های با رطوبت بیشتر می باشند.
  4. ضریب اصطکاک
    که با علامت اختصاری COF بر روی بسته بندی سرامیک کف نشان داده شده است به این صورت که هر چه این مقدار کم باشد لیزی سرامیک کف شما بیشتر خواهد بود. 
  5. مقاومت در برابر یخ زدگی
  6. تنوع رنگ

قیمت سرامیک کف پردیس طرح کانی در بازار

قیمت سرامیک کف پردیس طرح کانی در بازار سرامیک کف پردیس طرح کانی به دلیل طرح و رنگ زیبایی که دارد از جمله محصولات پر فروش این شرکت بشمار می رود. از جمله مزایای استفاده از این نوع سرامیک در طراحی دکوراسیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. سازگار بودن با محیط زیست
  2. کاملا بهداشتی
  3. ضد آلرژی و حساسیت
  4. دارای پوشش بسیار مقاوم در برابر هر گونه ضربه
  5. ضد آب
  6. دارای درخشش و زیبایی 
  7. تنوع در رنگ
  8. تعمیرات و نگهداری کم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما