شرکت کاشی ایرانا | چه تعداد شرکت تولیدی کاشی در کشور وجود دارد ؟

شرکت کاشی ایرانا اولین شرکت تولید کننده انواع کاشی در کشور می باشد که در سال 1336 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت از بزرگترین کارخانجاتی است که این مصالح را به روش صنعتی تولید می کند. از جمله تولیدات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع کاشی دیواری
  • انواع کاشی کف 

این کاشی ها در ابعاد مختلف مناسب استفاده برای مکان های مختلف ساختمان می باشد. در حال حاضر در کشور شرکت های زیادی با برند مشخص به تولید انواع کاشی می پردازند که در این زمینه برخی از این تولیدکنندگان موفق به صادرات کالا های خود نیز شده اند.

شرکت کاشی ایرانا | چه تعداد شرکت تولیدی کاشی در کشور وجود دارد ؟

شرکت کاشی ایرانا

شرکت کاشی ایرانا ایرانا نام شرکت تولید کننده کاشی می باشد. این شرکت تولیدات خود را با تنوع زیاد روانه بازار های فروش می سازد و در این راه برای رسیدن به مطلوب از راهکار های مختلفی استفاده می کند که برخی از آنها عبارتند از:

  • تولید محصولات با تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی
  • تنوع طرح و ابعاد
  • کیفیت بسته بندی
  • سرعت تحویل محصولات
  • توزیع و پخش از طریق شبکه سراسری توزیع

تولیدات این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل تامین کننده بخشی از نیاز کشور های دیگر نیز است. از این رو بخشی از محصولات این کارخانه کیفیت صادراتی داشته و به بازار های جهانی ارسال می شود.

فروش انواع کاشی در سراسر کشور

فروش انواع کاشی در سراسر کشور فروش انواع کاشی در کشور به روش های مختلف صورت می گیرد. شرکت های تولید کننده بهترین کاشی ایرانی را تولید و روانه بازار های فروش می سازند. در این زمینه حمایت دولت از تولید کنندگان می تواند گامی موثر در افزایش تولید باشد. با وجود تعطیلی برخی کارخانجات کاشی در کشور از جمله تعطیلی کارخانه کاشی ایرانا در این زمینه حمایت های دولت باید بیشتر شود و از بیکاری این واحد های تولیدی جلوگیری شود. فروش کاشی در فروشگاه های عرضه کننده به شکل عمده یا جزیی صورت می گیرد. برخی از انواع کاشی از طریق سایت های فروش اینترنتی نیز به فروش می رسد.

چگونه می توان کیفیت کاشی ها را سنجید ؟

چگونه می توان کیفیت کاشی ها را سنجید ؟ برای شناخت کیفیت و مرغوبیت کاشی راه های زیادی وجود دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مساوی بودن کاشی در هنگام برش با دستگاه کاشی بر ایرانا
  • صاف بودن خطوط کاشی
  • مرغوبیت لعاب و ضریب انبساط و انقباض
  • مواد اولیه تشکیل دهنده کاشی
  • نوع لعاب کاشی 

موارد فوق از جمله مهمترین فاکتور هایی است که در تشخیص کیفیت کاشی باید در نظر گرفته شوند. در فروشگاه ها این کاشی ها بر اساس کیفیت به سه درجه تقسیم بندی می شوند که نوع درجه یک آن از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

از تولید به مصرف انواع کاشی و سرامیک در کشور

از تولید به مصرف انواع کاشی و سرامیک در کشور برخی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده کاشی تولیدات خود را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف به مشتریان عرضه می دارند. این روش فروش روشی بسیار مناسب برای تهیه ارزان قیمت این محصولات می باشد. با شناسایی مراکز و کارخانجات تولید کننده کاشی می توان از طریق ارتباط با واحد فروش و مشاهده محصول به خرید انواع کاشی و سرامیک اقدام نمود. 

چگونه می توان نمایندگی فروش کاشی را یافت ؟

چگونه می توان نمایندگی فروش کاشی را یافت ؟ نمایندگی های فروش از جمله مراکز عرضه کننده انواع کاشی در کشور می باشند. شرکت های مختلف تولید کننده کاشی با تاسیس نمایندگی ها به فروش تولیدات خود می پردازند. تعداد این مراکز در شهر های بزرگ بیشتر است و از این رو دسترسی به آنها به راحتی امکان پذیر است. معمولا این نمایندگی ها با درج آگهی در روزنامه ها و شبکه های مجازی به فروش تولیدات خود می پردازند که از این راه می توان به شناسایی آنها پرداخت.

چه تعداد شرکت تولیدی کاشی در کشور وجود دارد ؟

چه تعداد شرکت تولیدی کاشی در کشور وجود دارد ؟ تولید کاشی در کشور در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار دارد و انواع کاشی ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار است. طبق آمار های موجود بیشترین کارخانجات تولید کننده کاشی در کشور در استان یزد واقع شده اند. کاشی تبریز، کاشی الوند و نمایندگی کاشی ایرانا در کرج از جمله نام برخی کاشی های تولیدی در کشور و همچنین مراکز فروش آن می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما