قیمت انواع سرامیک | مرکز خرید انواع سرامیک تولید ایران

از جمله مصالح ساختمانی که امروزه با توجه به کیفیت بالا و انواع طرح و رنگ در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد سرامیک می باشد. سرامیک پیشینه ای قدیمی در زندگی بشر دارد و البته کشور ایران به عنوان مهد این هنر شناخته می شود. امروزه این صنعت در همه ابعاد پیشرفت هایی چشمگیر داشته و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه میدارد. سرامیک ها به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ به خوبی با سایر مصالح مورد استفاده در نماسازی و زیباسازی ساختمان مانند کاغذها دیواری و دیوارپوش ها هماهنگ می شوند و انتخابی مناسب برای تمامی قسمت های ساختمان هستند. قیمت انواع سرامیک بسته به نوع کیفیت و ابعاد آن متغیر است. 

قیمت انواع سرامیک | مرکز خرید انواع سرامیک تولید ایران

برترین برند های سرامیک در کشور کدام اند

برترین برند های سرامیک در کشور کدام اندکشور ما به عنوان یکی از بزرگترین و در عین حال قدیمی ترین سازنده سرامیک و کاشی در سطح جهان شناخته می شود. یزد و تبریز از برترین تولید کنندگان سرامیک در کشور هستند. از برترین برندهای سرامیک در کشور می توان کاشی و سرامیک سرام، کاشی و سرامیک پاسارگارد، آرمس، ونوس، پالرمو، پرنیان، برند چیتا، لوتوس و پژواک را نام برد. 

خرید ارزان ترین سرامیک ها در سراسر ایران

خرید ارزان ترین سرامیک ها در سراسر ایرانیکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین برندهای سرامیک در کشور، سرامیک و کاشی سرام یزد می باشد که انواع محصولات مانند سرامیک کف ارزان قیمت، کاشی سفید ساده ارزان، و انواع سرامیک های کف و دیوار را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه می نماید.

با توجه به تقاضای فراوان برای انواع سرامیک، حراج کاشی و سرامیک در انواع طرح ها و کیفیت ها توسط برخی مراکز و فروشگاه های مصالح ساختمانی انجام میگیرد. برای خرید ارزانترین سرامیک ها در سراسر ایران می توانید با کارشناسان فروش مرکز کاشی روز ارتباط برقرار نمایید. 

راهنمای خرید سرامیک

راهنمای خرید سرامیک در زمان خرید کاشی و سرامیک که از مصالح پرکاربرد در زیباسازی ساختمان ها هستند باید به برخی نکات مهم توجه نمود. از جمله آنها می توان موارد زیر را برشمرد:

  1. کیفیت ساخت و متریال های مورد استفاده در ساخت سرامیک بسیار حائز اهمیت هستند. کاشی های ضد باکتری و مقاوم در برابر آب از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی هستند.
  2. ابعاد کاشی و سرامیک باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به فضا انتخاب گردد.
  3. رنگ سرامیک باید متناسب با فضا و نوع کابرد بخش های مختلف ساختمان متفاوت باشد. استفاده از رنگ های تیره در بخش هایی مانند اتاق کودک و آشپزخانه مناسب به نظر نمیرسد.
  4. نوع طرح سرامیک باید با سایر مصالح مورد استفاده مانند کاغذهای دیواری و همچنین اثاث منزل مانند مبلمان ها و پرده ها هماهنگی داشته باشد.
  5. در پایان باید توجه داشته باشیم که علاوه بر کیفیت قیمت مناسب محصول هم مهم می باشد. صرف خارجی بودن یک کالا و قیمت گزاف آن نشانگر کیفیت بالا نیست. بسیاری از محصولات تولید داخل با قیمت مناسب، کاملاً با کیفیت هستند و از لحاظ مرغوبیت از کالاهای خارجی کمتر نیستند.

تولید سرامیک در ابعاد مختلف

تولید سرامیک در ابعاد مختلفسرامیک ها بسته به نوع کاربرد در ابعاد مختلفی تولید می شوند. برای پذیرایی ها و سالن های وسیع باید از سرامیک هایی در ابعاد متوسط رو به پایین استفاده نمود تا فضای خالی ساختمان جبران شود. برای سالن ها و پذیرایی های کوچک استفاده از سرامیک هایی با ابعاد بالا و رنگ روشن توصیه می شود. استفاده از کاشی ها و سرامیک هایی با رنگ تیره و رنگ هایی مانند قرمز برای آَشپزخانه توصیه نمی گردد، چرا که علاوه بر عدم مشخص بودن لکه ها بر روی رنگ های تیره، این رنگ ها در روحیه افراد هم تأثیر منفی می گذارند. سرامیک های مورد استفاده در کف سرویس های بهداشتی نیز باید حدالمقدور بدون نقش و نگارهای برجسته باشند تا نظافت کردن آنها آسان باشد. همچنین استفاده از سرامیک های ضد باکتری در این فضا مناسبتر می باشد. 

مرکز خرید انواع سرامیک ایرانی

مرکز خرید انواع سرامیک ایرانیمرکز پیش رو، با هدف تأمین رفاه حال هموطنان عزیز، ارائه بهترین سرامیک های تولید داخل با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب را در دستور کار قرار داده است. برای کسب مشاوره در زمینه خرید انواع سرامیک تولید ملی . استعلام قیمت انواع سرامیک مانند قیمت کاشی و سرامیک تبریز، قیمت سرامیک طرح پارکت و لیست قیمت کاشی یزد سرام با متخصصان فروش مرکز تماس حاصل نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما