قیمت چسب کاشی و سرامیک | به روز ترین قیمت مصالح ساختمانی

چسب کاشی یکی از مواد و مصالح جدیدی است که با پیشرفت علم وارد بازار شده است. این محصول همانطور که از نامش هم مشخص می شود، برای متصل کردن و چسبانیدن کاشی ها و سرامیک ها مصرف می شود. قیمت چسب کاشی و سرامیک همانند هر کالای دیگری باتوجه به کیفیت و جنس آن تعیین می شود. به دلیل اینکه در ساخت چسب های کاشی از مواد مخصوصی استفاده می شود، نسبت به ملات های سنتی دارای مزایای فراوانی می باشد و البته کمی گران تر از مصالح قدیمی به فروش می رسد.

قیمت چسب کاشی و سرامیک | به روز ترین قیمت مصالح ساختمانی

قیمت روز چسب کاشی و سرامیک

قیمت روز چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی یکی از مواد رایج در صنعت ساختمان سازی است و این ماده در ایران تولید می شود چون تمامی مواد تقریبا 70 درصد در داخل وجود دارد. چسب های ساختمانی باتوجه به کیفیت بالا معمولا گرانتر از مصالح بی کیفیت می باشد .

البته شما می توانید انواع چسب کاشی و سرامیک را از طریق سایت چسب کاشی و سرامیک با قیمت مناسب تهیه کنید و یا قیمت چسب سنگ را نیز جویا شوید. و با بهترین قیمت و سرعت تحویل بالا درب منزل دریافت نمایید.

به این دلیل که برخی سودجویان در بازار برای سود خود، قیمت بالا و یا حتی جنس تقلبی را با قیمت غیر واقعی، به فروش می رسانند که باعث زیر سوال رفتن اعتبار شرکت نیز خواهد شد.

انواع چسب کاشی و سرامیک تولیدی داخل

انواع چسب کاشی و سرامیک تولیدی داخل

ما دو نوع چسب پودی و خمیری تولید داخل را در بازار مشاهده می کنیم ؛ که از چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری برای نصب کاشی، سرامیک و سنگ روی سطوح صاف، آجر و سطح گچی استفاده می شود. به علت ساختار خاصی که در تولید چسب کاشی و سرامیک پودری تولیدی داخل استفاده شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت و آب دارد.

مهمترین ویژگی های چسب سرامیک و کاشی پودری عبارتند از : مقاومت بالای چسب کاشی و سرامیک پودری در برابر نفوذ آب و نیز عدم تغییر شکل و شل شدگی آن مانع تجمع حشرات، باکتری ها و قارچ ها می شود. در قیاس با مصالح سنتی در هنگام نصب، انواع چسب‌ کاشی و سرامیک داخلی از مقاومت بالاتری برخوردارند و پس از سال‌های طولانی بعد از نصب همانند سابق، استحکام خود را به خوبی حفظ می‌کنند. به همین دلیل است که امروزه، در اکثر پروژه‌های ساخت و ساز، برای کاشی کاری از این محصولات استفاده می‌شود.

صادرات چسب کاشی و سرامیک

صادرات چسب کاشی و سرامیک

علاوه بر استفاده این محصول در صنایع ساختمان سازی، چسب کاشی و سرامیک پودری بیشتر برای صادرات به کشور های مورد تقاضا نیز عرضه می شود.

چون این چسب بسیار مرغوب و باکیفیت است و در خارج از ایران بر خلاف داخل، بیشتر از چسب پودری برای ساخت بناهای خود استفاده می کنند. چسب تولید شده از مخلوط سیمان و مواد جانبی دیگر تهیه می شود که این مواد با هم ترکیب و سپس چسب پودری تشکیل می شود. چسب تولید شده برای نصب کاشی و سرامیک و حتی فرایند پرسلان نیز کاربرد دارد. و به علت مواد درجه یک و مرغوبی که در ساختارش دارد، می توان از آن در نصب کاشی و سرامیک بدون نگرانی از نظر لق شدن و یا جا به جایی محصول، استفاده کرد. چسب کاشی یکی از انواع چسب های شیمی معتبر بوده که امروزه برای مصرف کننده ها کاربرد ویژه ای دارد.

این چسب ها براساس استانداردهای جهانی تولید شده و کاربردشان در موارد مختلف بسیار رایج است. ساروج که از جمله تولید کننده های مهم و مطرح چسب کاشی در ایران بوده، محصولات خود را به بهترین کیفیت و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه نموده و آن را با قیمت روز ارائه می دهد.

به این ترتیب می توان از نمایندگی های عرضه کننده در سراسر ایران، لیست قیمت چسب کاشی ساروج را جویا شوید، و یا به صورت اینترنتی سفارش دهید.

کارخانه تولید چسب کاشی و سرامیک

کارخانه تولید چسب کاشی و سرامیک

کارخانه تولید چسب کاشی و سرامیک و سنگ ساروج در قم به صورت کاملا حرفه ای تولیدات خود را به داخل و خارج از کشور عرضه می کند. این کارخانه با نیم قرن تجربه تولید، یک تولیدی چسب کاشی خوب و موفق در ایران است.

همچنین دارای تنوع محصولات فراوان و نمونه کار می باشد، که از طریق سایت می توانید تصاویر نمونه کارها را مشاهده کنید. این کارخانه دارای خدمات پس از فروش می باشد و کاشی و سرامیک این نشان تجاری، به جز نمایندگی در شهرها به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

شما اگر راهتان دور است و یا وقت کافی برای خرید حضوری ندارید، می توانید خرید اینترنتی چسب کاشی را انجام دهید. از طریق اینترنت از قیمت خمیر سرامیک مطلع شدو ثبت سفارش کنید و خرید خود را در خانه انجام دهید.

معایب استفاده از چسب کاشی

معایب استفاده از چسب کاشی

همانگونه که انواع چسب کاشی را نام بردیم، باید بگوییم که مواد دارای مزایای فراوانی مثل: سرعت بالا هنگام نصب و مقاومت در برابر زلزله، ضد ارتعاش بودن نسبت به ملات های دیگر، استفاده از فضای بیشتر با مواد کمتر، عایق سازی در مقابل رطوبت، در گرما و سرما می‌باشند؛ که به عنوان رونما نیز استفاده می شوند.

با تمام موارد گفته شده شاید معایبی در استفاده از چسب کاشی داشته باشیم، که هر محصول دیگر هم به گونه ای ممکن است، این معایب را داشته باشد. لذا از مشتریان گرامی خواهشمند هستیم که در انتخاب چسب از بازاریاب تمام وقت اینترنتی ما ثبت سفارش نمایند و بعد از استفاده چسب سرامیک، در صورت مشاهده هرگونه کسری و کاستی به بازاریاب های این مرکز گزارش دهند، تا در کمترین زمان پیگیری لازم انجام شود و معایب چسب سرامیک برطرف گردد.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما