مرکز فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح کانی

سرامیک ها لوازم ساختمانی هستند که از آن ها برای پوشش کف و نمای ساختمان استفاده می کنند. کشور ایران یکی از بهترین تولید کنندگان سرامیک جهان است و به کشور هایی از جمله افغانستان ، پاکستان ، سودان و عراق صادرات انجام می دهد. علت آن این است که ایران از نظر معادن خاک رس و ماسه کاملا غنی بوده و این امر موجب شده است که در جدول بهترین تولید کنندگان سرامیک قرار دهد و محصولات خود را به بازار جهانی وارد کند.

این طرح علاوه بر اینکه دارای ساختار و طرحی ساده است اما دارای مقاومت بالایی است. همچنین از نواع طرح آن برای دور خانه جهت زیباسازی استفاده می شود. با ما همراه باشید تا درباره ی سرامیک کف پردیس طرح کانی فروش عمده، تاریخچه سرامیک، خرید سرامیک کف، فروش سرامیک کف و تشخیص درجه سرامیک کف و قیمت سرامیک بیشتر صحبت کنیم.

مرکز فروش عمده سرامیک کف پردیس طرح کانی

تاریخچه سرامیک کف در ایران

تاریخچه سرامیک کف در ایران سرامیک ها دارای قدمت دیرینه و تاریخی داند و اولین سرامیک ها در 24000سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده اند. کشور ایران مهد سفالگری و کاشی سرامیک جهان است و از گذشته تا الان بهترین و مرغوب ترین کاشی سرامیک ها را تولید می کرده است.

ایرانیان با مخلوط خاک رس و ماسه و آب آن ها را گل کرده و پس از شکل دهی آن ها را درون کوره می گذاشتند تا گل پخته شود. تنها تغییری که سرامیک ها از زمان های قدیم تا الان داشتند میزان طرح و رنگ آن ها و همچنین لعاب کاری آن ها است. در سال های اول پیدایش سرامیک لعاب کاری وجود نداشت بنابراین سرامیک ها به آب مقاوم نبوده و آب درون آن ها نفوذ می کرده است.

راهنمای خرید سرامیک کف پردیس طرح کانی

راهنمای خرید سرامیک کف پردیس طرح کانییکی از شرکت هایی که در این عرصه فعالیت دارد و محصولات خود را صادر می کند شرکت کاشی و سرامیک پردیس است. این شرکت سال ها است که در این عرصه فعالیت می کند و از سرامیک در منزل پر فروش و پر طرفدار آن می توان سرامیک طرح کسری را نام برد.سرامیک های خوب دارای استحکام بسیار زیاد هستند و براحتی نمی شکنند. پس اولین چیزی که باید توجه داشته باشید استحکام و تحمل ضربه یک سرامیک است. در گام های دیگر مکان مورد استفاده سرامیک اثر بسیار بالایی در انتخاب سرامیک دارد و شما نمی توانید هر سرامیکی را در هر مکانی استفاده کنید.

مثال در مکان هایی مانند استخر ها و یا حمام ها نفوذ پذیری آب ئرون سرامیک نقش بسیار مهمی دارد. یک سرامیک خوب نباید نفوذ پذیری آب درونش وجود داشته باشد. سرامیک هایی که نفوذ پذیری در برابر آب ندارند در محیط های باز و در فصل سرد دردسر ساز خواهند شد. زیرا با نفوذ آب درون سرامیک در فصل سرد آب یخ زده و موجب ترک و شکستن سرامیک می شود.

یکی دیگر از ویژگی های یک سرامیک خوب میزان زبری آن است. سرامیک خوب بادی زبر باشد و با کفش یا کف پا اسطحکاک ایجاد کند تا فردی که بر روی آن قدم می زند یا می دود زمین نخورد و دچار آسیب جدی نشود.

همچنین یک سرامیک خوب باید در برابر خوردگی مقاوم باشد و با اسطحکاک و راه رفتن زیاد از بین نرود. سرامیکی که این ویژگی ها را داشته باشد را می توان بعنوان یک سرامیک خوب و درجه یک شناخت و آن را با خیال راحت خریداری کرد. 

فروش سرامیک کف پردیس طرح کانی به شکل عمده

فروش سرامیک کف پردیس طرح کانی به شکل عمده اگر شما قصد فروش سرامیک کف پردیس طرح کانی به صورت عمده  را دارید می توانید در فروش آن روی ما حساب کنید. شما می توانید نمونه محصولات خود را به نمایندگی های ما برده و پس از تست ها و آزمایش های اولیه برای بررسی کیفیت وقتی که شما در آزمایشات کیفیت مورد قبول قرار گرفتید. ما محصولات شما را خریداره کرده و به فروش می رسانیم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما